Cześć. Jestem studentem klasy skrzypiec prof. J. Wawrowskiego i prof. K. Wąsik-Janiak. Pochodzę ze Szczecina. Tam też ukończyłem szkołę muzyczną I i II stopnia. Do swoich osiągnięć zaliczam: Wyróżnienie na III Międzyuczelnianym Konkursie Kaprysów Skrzypcowych im. J. Staniendy (Warszawa, 2024), III Nagroda na III Międzyuczelnianym Konkursie Kaprysów Skrzypcowych im. J. Staniendy (Warszawa, 2023), III Nagroda na III Ogólnopolskim Konkursie "Jak Wieniawski" (Lublin, 2021), IV nagroda na II Ogólnopolskim Konkursie "Jak Wieniawski" (Lublin, 2019), I nagroda na XIV Międzynarodowym Konkursie "Musica Insieme" (Musile di Piave, 2019), I nagroda na VIII Międzynarodowym Konkursie "Malchower Kirchenpreis" (Göritz, 2016). Dodatkowo przeszedłem do II etapu na VIII Międzynarodowym Konkursie "Puławy i Skrzypce" (Puławy, 2023) oraz brałem udział w XII Ogólnopolskim Konkursie Skrzypcowym im. S. Serwaczyńskiego (Lublin, 2023). Rozwijałem swoje umiejętności biorąc udział w licznych warsztatach prowadzonych przez wybitnych skrzypków takich jak: M. Grabarczyk, M. Derewecki, B. Bryła, M. Baranowski, K. Gidaszewska, J. Romanowski, A. Goliński, A. Szymczewska, T. Tomaszewski, E. Salvador, H. Tritt, J. Rachlin, V. Vasiliev, T. Zienkowski, J. Wawrowski, A. Sophie-Mutter. Byłem aktywnym uczestnikiem wykładów dotyczących technologii produkcji strun i właściwego ich doboru do instrumentu prowadzonych przez przedstawiciela firmy Thomastik Infeld Vienna - Atillę Pasztora (Warszawa, 2024). Wielokrotnie brałem udział w warsztatach orkiestrowych (często na pozycji koncertmistrza) w tym: Polsko-Niemiecka Orkiestra Młodzieżowa "Pomerania", Akademia "Szczecin Classic", Międzynarodowa Młodzieżowa Orkiestra Symfoniczna "Rotary Club Szczecin International". Ponadto brałem udział w licznych występach i koncertach w instytucjach kulturalnych i publicznych na terenie miasta i okolic Szczecina. Jestem kilkukrotnym stypendystą Prezydenta m. Szczecina i programu "Janko Muzykant". Zdobyłem tytuł finalisty na XLIV Olimpiadzie Artystycznej w sekcji historia muzyki (2020). Interesuję się metodologicznymi i pedagogicznymi aspektami gry na skrzypcach. Ukończenie cyklu praktyk i pierwsze podejścia do nauczania gry na skrzypcach w 2024 roku rozbudziły we mnie ożywioną chęć zgłębienia fizjologicznych aspektów gry na skrzypcach i ich przełożenia na technikę wykonawczą oraz zmieniły moje podejście do własnego ćwiczenia na instrumencie. Obecnie, ćwicząc, staram się patrzeć na siebie z boku oczami nauczyciela i dokładnie śledzić oraz analizować proces ćwiczenia i autoprezentacji na scenie z perspektywy trzeciej osoby.