Portfolio

Bio

Absolwentka Zespołu Szkół Muzycznych im. Marcina Józefa Żebrowskiego w Częstochowie, w klasie fortepianu mgr Urszuli Ledwoń. Ukończyła studia licencjackie na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w specjalności Teoria Muzyki (2017, „Geologia chmur dźwiękowych. Polifoniczne przemiany w twórczości György Ligetiego do roku 1974”), oraz w Instytucie Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Muzykologia (2019, „Twórczość Tomasza Sikorskiego wobec minimalizmu w muzyce”). Uzyskała stopień magistra na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka w specjalnościach: Teoria Muzyki (2020, „Orkiestra laptopowa w sytuacji estradowej”) oraz Dyrygentura Chóralna (2021, „Związki między zachodnią i wschodnią kulturą muzyczną w Water Passion Tana Duna”). Ukończyła również podyplomowe studia Menedżer Muzyki na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina (2018), a w roku akademickim 2018–2019 kształciła się w ramach programu ERASMUS+ w Cardiff University School of Music (Cardiff, Walia). Od 2015 roku należy do kolektywu redakcyjnego magazynu o muzyce współczesnej „Glissando”, a od roku 2017 jest członkinią Koła Młodych Związku Kompozytorów Polskich. Od 2019 roku współtworzy „The Hooting Cow Collective”, międzynarodową grupę muzyków zajmujących się prezentowaniem i wykonywaniem muzyki współczesnej. Jej teksty ukazały się dotychczas w magazynach, takich jak m.in. „Ruch Muzyczny”, „Glissando”, „Meakultura”. Ma na swoim koncie wystąpienia na konferencjach ogólnopolskich i międzynarodowych (m.in. w Huddersfield i Bangkoku), oraz udział w koncertach jako konferansjer. W 2018 roku była uczestniczką warsztatów „Talking about Music” podczas Międzynarodowych Letnich Kursów Nowej Muzyki w Darmstadcie. Była dotychczas związana z kilkoma zespołami wokalnymi, m.in. Musica Sacra (2015–2018) czy Allegrezza del Canto (2019–2020). Współpracowała z Polskim Wydawnictwem Muzycznym, Międzynarodowym Festiwalem Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień" oraz Konkursem Skrzypcowym Muzyki Polskiej im. Wandy Wiłkomirskiej. W kręgu jej zainteresowań znajduje się przede wszystkim muzyka skomponowana po 1950 roku, a od niedawna także muzyka tajska.