Rector's wishes
19 12 2024
More >
22 05 2024
More >
9 05 2024
More >
25 04 2024
More >
12 04 2024
More >
3 04 2024
More >
21 IV 2023
24.02.2023 | godz. 9.00
Gościem Anny Proszowskiej-Sala podczas najbliższego Master Session w Sali Sukcesu, która odbędzie się 24.04.2023 roku o godz. 9.00 na platformie ZOOM będzie Agata Grabowiecka, Dyrektorka Orkiestry Sinfonietta Cracovia.
Link do spotkania: Link: https://bit.ly/3IqUWzM
Agata Grabowskiecka, to menadżerka kultury z wieloletnim doświadczeniem w zakresie realizacji projektów muzycznych w kraju i zagranicą, obejmujących szereg obszarów kultury: od symfoniki, kameralistyki i opery, po przedsięwzięcia z obszaru muzyki funkcjonalnej, filmowej i popularnej. W ostatnich latach była związana z KBF, gdzie kierowała pionem muzycznym tej instytucj.
Zarządzała zespołem zajmującym się programowaniem i realizacją wielu kluczowych wydarzeń kulturalnych Krakowa. Organizowała koncerty symfoniczne, flagowe festiwale miasta Krakowa, m.in. Misteria Paschalia, Opera Rara, Sacrum Profanum, ICE Classic, a także koncerty zagraniczne.
Od drugiej edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie odpowiadała za jego kształt artystyczny, zajmowała się współtworzeniem programu, koordynacją festiwalu, budowaniem sieci partnerstw, negocjacjami i bookingiem.
Absolwentka politologii (specjalizacja dziennikarska) na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową zaczynała w warszawskich agencjach PR, m.in. Headlines Porter Novelli przy projektach dla Warner Bros Poland. Pracowała również w lokalnej stacji radiowej jako reporterka. Jest beneficjentką stypendium dla menadżerów kultury w Berlinie i członkinią World Soundtrack Academy.
W swojej pracy odpowiada m.in. za budowanie partnerstw orkiestry z wieloma grupami interesariuszy, w tym organizacjami reprezentującymi różne obszary sztuki, zarządzanie procesem rozwoju publiczności, realizacją strategii foundrisingowej dla instytucji, kreowanie współprac z wybitnymi dyrygentami i artystami. Posiada rozległą sieć kontaktów z najważniejszymi wytwórniami muzycznymi w Europie, na Wyspach Brytyjskich i w Stanach Zjednoczonych.
Podczas spotkania będziemy rozmawiać m.in. o tym:
• Jakie oblicza może mieć praca związana z szeroko pojętym managementem kultury?
• Jakie są kluczowe wyzwania związane z organizacją projektu jakim jest festiwal?
• Jakie wyzwania stoją dziś przed branżą muzyki klasycznej?
• Jak budować i umacniać markę zespołu muzycznego jakim jest orkiestra?
• Jakie są aktualne trendy w programowaniu koncertowym?
• Czym jest audience development i jak projektować i na czym polega zarządzanie takim procesem?
• Jakich specjalizacji pozamuzycznym potrzebuje dzisiaj rynek muzyczny?
• Na czym polega interdyscyplinarność połączeń orkiestry ze sceną alternatywną i teatralną oraz dobra współpraca z instytucjami miejskimi?
• Jakim kluczem dobiera się solistów i dyrygentów do współpracy z orkiestrą?
Zapraszamy!
19 12 2024
More >
16 12 2024
More >
13 12 2024
More >