Master Sessions

Cykl 20 unikatowych, obejmujących łącznie 40 h wykładowych, realizowanych w ciągu całego roku akademickiego spotkań z zaproszonymi gośćmi, których doświadczenie, pozycja rynkowa, działania są nieocenioną inspiracją i pomocą dla studentów Uniwersytutu Muzycznego Fryderyka Chopina.

Master Session odbywają się z udziałem m.in

  • Przedsiębiorców – artystów, którzy z sukcesami prowadzą działalność artystyczno-biznesową,
  • Artystów, w tym przedstawicieli zespołów kameralnych, rozrywkowych o uznanej marce,
  • Przedstawicieli markowych orkiestr
  • Przedstawicieli instytucji kultury: Filharmonii, Teatrów Muzycznych
  • Organizatorów wydarzeń kulturalnych, festiwali
  • Przedstawicieli firm fonograficznych
  • Ekspertów w zakresie promocji wydawniczej (płytowej)
  • Ekspertów w zakresie nowoczesnego finansowania życia kulturalnego: fundraisingu, crowdfundingu, sponsoringu
  • Ekspertów w zakresie marketingu
  • Ekspertów reprezentujących wytwórnie fonograficzne
  • Specjalistów od dystrybucji muzyki cyfrowej
  • Dziennikarzy muzycznych
  • Ekspertów w zakresie nowych technologii wpływających na konsumpcję wydarzeń kulturalnych

Prowadzącą spotkania jest mgr Anna Proszowska-Sala.

Master Sessions odbywają się w ramach realizowanych przedmiotów fakultatywnych. W roku akademickim 2020/2021 będą realizowane online.

Udział w spotkaniach jest otwarty dla wszystkich studentów UMFC.