Master Sessions
Cykl 20 unikatowych, obejmujących łącznie 40 h wykładowych, realizowanych w ciągu całego roku akademickiego spotkań z zaproszonymi gośćmi, których doświadczenie, pozycja rynkowa, działania są nieocenioną inspiracją i pomocą dla studentów Uniwersytutu Muzycznego Fryderyka Chopina.
Master Session odbywają się z udziałem m.in
- Przedsiębiorców – artystów, którzy z sukcesami prowadzą działalność artystyczno-biznesową,
- Artystów, w tym przedstawicieli zespołów kameralnych, rozrywkowych o uznanej marce,
- Przedstawicieli markowych orkiestr
- Przedstawicieli instytucji kultury: Filharmonii, Teatrów Muzycznych
- Organizatorów wydarzeń kulturalnych, festiwali
- Przedstawicieli firm fonograficznych
- Ekspertów w zakresie promocji wydawniczej (płytowej)
- Ekspertów w zakresie nowoczesnego finansowania życia kulturalnego: fundraisingu, crowdfundingu, sponsoringu
- Ekspertów w zakresie marketingu
- Ekspertów reprezentujących wytwórnie fonograficzne
- Specjalistów od dystrybucji muzyki cyfrowej
- Dziennikarzy muzycznych
- Ekspertów w zakresie nowych technologii wpływających na konsumpcję wydarzeń kulturalnych
Prowadzącą spotkania jest mgr Anna Proszowska-Sala.
Master Sessions odbywają się w ramach realizowanych przedmiotów fakultatywnych. W roku akademickim 2020/2021 będą realizowane online.
Udział w spotkaniach jest otwarty dla wszystkich studentów UMFC.