18 I 2022 r.

Sala Sukcesu - Artur Malke

Mamy ogromną przyjemność ogłosić rozpoczęcie nowej edycji Master Sessions 2022 – czyli cyklu spotkań online z udziałem znakomitych gości: artystów muzyków, agentów, branżowych liderów, specjalistów w zakresie komunikacji i promocji muzycznej oraz przedsiębiorców artystycznych.

Ideą cyklu jest przybliżanie artystom muzykom kulis pracy i rozwijania karier artystycznych, budowania marki osobistej, zespołowej, projektowania i promocji usług edukacyjnych, przedsięwzięć muzycznych, wydawnictw płytowych, prezentacja nowych sposobów zawodowego i artystycznego funkcjonowania jak również budowania publiczności jutra w odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata.

Do udziału w Master Sessions zapraszamy wszystkich studentów, pracowników oraz absolwentów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie. 

Spotkania poprowadzi Anna Proszowska-Sala

Master Session odbędą się online (Zoom). Do udziału w spotkaniach zaproszeni są wszyscy studenci, pedagodzy i absolwenci Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie.  

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie zgłoszeń wyłącznie na adres: anna.proszowska-sala@chopin.edu.pl 

Deadline: 22.01.2022 r do godz. 13.00. Po otrzymaniu zgłoszenia, w dniu spotkania przesłany zostanie link do udziału w Sesjach.

 

Artur Malke - menedżer kultury, muzyk, ekonomista. Absolwent Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie kontrabasu, a także Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w specjalności Public Relations na kierunku Ekonomia oraz Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej. Od 2006 r. organizuje i współorganizuje wydarzenia muzyczne w Polsce i zagranicą. W 2012 r. współtworzył {oh!} Orkiestrę Historyczną, której był menedżerem w latach 2012-2020, przyczyniając się do dynamicznego rozwoju zespołu. Współautor zakończonej sukcesem aplikacji Miasta Katowice do sieci Miast Kreatywnych UNESCO w dziedzinie muzyki. Współproducent 20 albumów CD różnych polskich artystów, z których wiele nominowanych było do polskich i europejskich nagród muzycznych.  

W 2020 utworzył agencję Malke Music Management, która reprezentuje na międzynarodowym rynku muzycznym czołowych artystów i zespoły, takich jak Adam Bałdych, Łukasz Kuropaczewski i Aleksander Dębicz, AUKSO, Equlibrium String Quartet, Marcin Świątkiewicz, Dirk Vermeulen, Marcin Zdunik.  

Od 2018 r. współorganizator Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Dawnej All'improvviso w Gliwicach. Członek międzynarodowych organizacji IAMA International Artist Managers' Association oraz REMA European Early Music Network. Współpracuje z najważniejszymi instytucjami kulturalnymi w Polsce i za granicą. Od 2020 r. wykłada przedmioty związane z promocją i finansowaniem kultury w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach. 

 

O czym będziemy rozmawiać?  

 

• Jak młody artysta powinien myśleć o swojej karierze – z perspektywy Agenta? 

• Czegoś dziś potrzebuje artysta, aby dobrze funkcjonować na rynku? 

• Kto jest klientem na rynku muzyki klasycznej? 

• Jakiego produktu potrzebuje dziś rynek muzyki klasycznej? 

• Jak znaleźć agenta -czy agent jest nam potrzebny? Z czym wiąże się posiadanie agenta? 

• Kim jest agent na rynku muzycznym? 

 

Master Sessions odbywają się w ramach działalności Centrum Przedsiębiorczości Muzycznej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina i projektu unijnego POWER.