21 IV 2023 r.

Sala Sukcesu - Agata Grabowiecka

24.02.2023 | godz. 9.00

Gościem Anny Proszowskiej-Sala podczas najbliższego Master Session w Sali Sukcesu, która odbędzie się 24.04.2023 roku o godz. 9.00 na platformie ZOOM będzie Agata Grabowiecka, Dyrektorka Orkiestry Sinfonietta Cracovia.

Link do spotkania: Link: https://bit.ly/3IqUWzM

Agata Grabowskiecka, to menadżerka kultury z wieloletnim doświadczeniem w zakresie realizacji projektów muzycznych w kraju i zagranicą, obejmujących szereg obszarów kultury: od symfoniki, kameralistyki i opery, po przedsięwzięcia z obszaru muzyki funkcjonalnej, filmowej i popularnej. W ostatnich latach była związana z KBF, gdzie kierowała pionem muzycznym tej instytucj.

Zarządzała zespołem zajmującym się programowaniem i realizacją wielu kluczowych wydarzeń kulturalnych Krakowa. Organizowała koncerty symfoniczne, flagowe festiwale miasta Krakowa, m.in. Misteria Paschalia, Opera Rara, Sacrum Profanum, ICE Classic, a także koncerty zagraniczne.

Od drugiej edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie odpowiadała za jego kształt artystyczny, zajmowała się współtworzeniem programu, koordynacją festiwalu, budowaniem sieci partnerstw, negocjacjami i bookingiem.

Absolwentka politologii (specjalizacja dziennikarska) na Uniwersytecie Jagiellońskim. Karierę zawodową zaczynała w warszawskich agencjach PR, m.in. Headlines Porter Novelli przy projektach dla Warner Bros Poland. Pracowała również w lokalnej stacji radiowej jako reporterka. Jest beneficjentką stypendium dla menadżerów kultury w Berlinie i członkinią World Soundtrack Academy.

W swojej pracy odpowiada m.in. za budowanie partnerstw orkiestry z wieloma grupami interesariuszy, w tym organizacjami reprezentującymi różne obszary sztuki, zarządzanie procesem rozwoju publiczności, realizacją strategii foundrisingowej dla instytucji, kreowanie współprac z wybitnymi dyrygentami i artystami. Posiada rozległą sieć kontaktów z najważniejszymi wytwórniami muzycznymi w Europie, na Wyspach Brytyjskich i w Stanach Zjednoczonych.

Podczas spotkania będziemy rozmawiać m.in. o tym:

•    Jakie oblicza może mieć praca związana z szeroko pojętym managementem kultury?
•    Jakie są kluczowe wyzwania związane z organizacją projektu jakim jest festiwal?
•    Jakie wyzwania stoją dziś przed branżą muzyki klasycznej?
•    Jak budować i umacniać markę zespołu muzycznego jakim jest orkiestra?
•    Jakie są aktualne trendy w programowaniu koncertowym?
•    Czym jest audience development i jak projektować i na czym polega zarządzanie takim procesem?
•    Jakich specjalizacji pozamuzycznym potrzebuje dzisiaj rynek muzyczny?
•    Na czym polega interdyscyplinarność połączeń orkiestry ze sceną alternatywną i teatralną oraz dobra współpraca z instytucjami miejskimi?
•    Jakim kluczem dobiera się solistów i dyrygentów do współpracy z orkiestrą?

Zapraszamy!

DO POBRANIA