21 IV 2023 r.

Sala Sukcesu - Piotr Kostrzewa

24.04.2023 | godzina 10.30

Gościem Anny Proszowskiej-Sala podczas Master Session w Sali Sukcesu, która odbędzie się 24.04.2023 roku o godz. 10.30 na platformie ZOOM będzie Piotr Kostrzewa, perkusista, Prezes Fundacji Sinfonia Varsovia, Profesor akademicki, Menedżer. Dziekan Wydziału Jazzu i Muzyki Estradowej w UMFC.

Osoba niezwykła, znakomity muzyk i pełen pasji pedagog, kreator wydarzeń artystycznych, markowych zespołów muzycznych, którego działalność zawodowa i artystyczna ma wiele oblicz a sieć kontaktów imponuje.

Absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Współpracował z orkiestrami Filharmonii Narodowej, Teatru Wielkiego, teatrami dramatycznymi Warszawy. Od 1993 r. jest kotlistą Orkiestry Sinfonia Varsovia, z którą zagrał wiele koncertów w kraju i za granicą, wykonując bogaty repertuar symfoniczny i kameralny, występując w najbardziej prestiżowych salach świata oraz współpracując z wielkimi dyrygentami i solistami. W jego dorobku znajduje się ponad 200 płyt nagranych z orkiestrą Sinfonia Varsovia dla światowych wytwórni fonograficznych.

Jako perkusista rozrywkowy współpracował z wieloma znakomitymi atrystami polskiej sceny muzycznej. Nagrywał również muzykę do ok. 50 filmów m.in. „Quo Vadis”, „Ogniem i mieczem”, „Trzy Kolory”, „W pustyni i w puszczy, „Bitwa Warszawska 1920” oraz wielu innych.

Jest pedagogiem, kreatorem markowych przedsięwzięć artystycznych, inicjatorem i opiekunem big bandowych zespołów muzycznych złożonych z młodych muzyków, w tym jest opiekunem i kierownikiem artystycznym Chopin University Big Band. Z prowadzonymi przez siebie zespołami nagrał 15 znakomitych albumów muzycznych, współpracując z największyim wytórniami fonograficznymi i koncertując  w Polsce i na świecie.

 

Podczas spotkania będziemy rozmawiać m.in. o tym:

•    Jak rozumieć rynek muzyczny? Co się na niego składa?
•    Jakie są realia rynkowe i jak młody artysta może się na nie przygotować?
•    Co jest istotne w budowaniu swojej rynkowej pozycji? Kiedy i jak zacząć?
•    Jakie oblicza może mieć działalność pedagogiczna?
•    Jak budować markę zespołu, jego aktywność koncertową, wydawniczą?
•    Jakie aktywności poza graniem i ćwiczeniem czekają muzyka na rynku?
•    Jakie błędy popełniają młodzi muzycy najczęściej w odniesieniu do swojej zawodowej aktywności?

DO POBRANIA