Najnowsze z kategorii
-
JM Rektor prof. dr hab. Tomasz Strahl został powołany w skład Rady Artystycznej Orkiestry Sinfonia Iuventus im. Jerzego Semkowa.
23 października 2025 r.
Serdecznie gratulujemy!Więcej >
-
UMFC gościł delegację firmy Yamaha.
20 października 2025 r.
Spotkanie stało się m. in. okazją do umocnienia relacji między instytucjami.Więcej >
-
Mamy nowego Pełnomocnika Rektora ds. współpracy i projektów artystycznych UMFC
1 października 2025 r.
Rektor powołał na to stanowisko Pana Aleksandra ZwierzaWięcej >
-
Inauguracja 24. Ogólnopolskiego Festiwalu "Gwiazdy promują".
26 września 2025 r.
Uroczystość odbyła się 26 września 2025 r. w Sali koncertowej Filharmonii Dolnośląskiej im. Ludomira Różyckiego w Jeleniej Górze.Więcej >
-
Spotkanie JM Rektora ze światowej sławy śpiewakiem Arturem Rucińskim,
24 września 2025 r.
absolwentem naszej uczelni.Więcej >
28 X 2021 r.
NABÓR ZADAŃ NAUKOWYCH I WYDAWNICZYCH
na rok 2022
NABÓR ZADAŃ NAUKOWYCH I WYDAWNICZYCH na rok 2022
Szanowni Państwo
W zakładce Nauka -> Dział Nauki i Awansów Akademickich -> Formularze do pobrania, dostępny jest nowy wzór planu zadaniowo-finansowego na zadania naukowe, naukowo-artystyczne, badawcze i wydawnicze planowane do realizacji i finansowania w roku 2022.
PLAN ZADANIOWO-FINANSOWY składa się z DWÓCH DOKUMENTÓW:
1. „Opis zadań 2022” – formularz dla Pracownika
2. „Plan zadaniowo-finansowy Katedry 2022” – formularz do uzupełnienia przez Kierownika Katedry
UWAGA:
- w pierwszej kolejności pracownicy badawczo-dydaktyczni (asystenci, adiunkci, profesorowie) Katedr składają w wersji elektronicznej do kierowników swoich jednostek dokument:
1. „Opis zadań 2022” - formularz dla Pracownika,
- następnie Kierownicy Katedr przygotowują dokument:
2. „Plan zadaniowo-finansowy Katedry UMFC 2022” na podstawie opisów zadań zebranych od pracowników badawczo-dydaktycznych Katedr.
- wypełniony, wydrukowany i podpisany plan, zawierający WSZYSTKIE ZADANIA KATEDRY wraz z OPISAMI ZADAŃ, KIEROWNIK KATEDRY składa w Biurze Rektora i Senatu oraz przesyła w wersji elektronicznej na adres mailowy: nauka@chopin.edu.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.11.2021 roku.
Kierownicy zadań wydawniczych, kontynuowanych i nowych, proszeni są o zapoznanie się z załącznikiem „Wskazówki dla kierowników projektów wydawniczych”. Dodatkowe pytania prosimy kierować do Działu Wydawnictw pod adres: wydawnictwa@chopin.edu.pl.
W dniu 9 listopada 2021 o godz. 11.00, na platformie Microsoft Teams, Dział Wydawnictw zaprasza na spotkanie instruktażowe dotyczące projektów wydawniczych. Chęć udziału w spotkaniu prosimy zgłaszać pod adres wydawnictwa@chopin.edu.pl.
Inne pytania dotyczące kwestii formalnych prosimy kierować do Działu Nauki i Awansów Akademickich UMFC.
Posiedzenia Rady Naukowej odbędą się w styczniu i w lutym 2022 roku.