15 III 2022 r.

Sala Sukcesu - Aleksandra Borak

W najbliższy poniedziałek 21.03.2021 o godz. 12.00 w Sali Sukcesu w ramach całego cyklu Master Sessions Gościem Anny Proszowskiej – Sala będzie Aleksandra Borak, specjalistka ds. dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo.

Tym razem nasze spotkanie będzie miało charakter wykładu, podczas którego Aleksandra poruszy następujące zagadnienia:

• Jak wykorzystać w pełni potencjał serwisów cyfrowej dystrybucji muzyki?

Dlaczego warto zadbać o dystrybucję cyfrową muzyki?

• Jakich mamy dystrybutorów/partnerów; czego można od nich wymagać, a czego nie i jak wybrać właściwego?

• W jaki sposób zaplanować publikację premier?

• Jakie możliwości promocji muzyki w serwisach istnieją i co możemy zrobić sami?

Ola Borak specjalizuje się w dystrybucji i promocji cyfrowej treści audio i wideo, współpracuje z branżami kreatywnymi, a w szczególności z branżą muzyczną. Jest absolwentką Copenhagen Business School, gdzie uzyskała tytuł magistra Zarządzania Kreatywnymi Procesami i absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na Wydziale Zarządzania. Ma również wykształcenie muzyczne i doświadczenie sceniczne.

Od kilku lat zajmuje się zagadnieniami dystrybucji cyfrowej i promocji muzyki i wideo w serwisach streamingowych takich jak: YouTube, Spotify czy Tidal. Pomaga artystom wybrać odpowiednią dla nich strategię dystrybucyjną, przeprowadza przez proces dostaw i wspiera w promocji treści. Dzięki takiej współpracy artyści zaczynają zarabiać na swojej twórczości oraz budują grupę odbiorców. Prowadzi także warsztaty dla artystów, wydawców i menedżerów, którzy chcą poprawić ekspozycję swojego katalogu, zbudować większe zasięgi i sprawniej poruszać się po świecie dystrybucji cyfrowej.

Od dwóch lat działa jako niezależny konsultant współpracując z wytwórniami, artystami, a także z firmą ZPR Media, specjalizującą się w muzyce popularnej i dystrybucji treści wideo. Do listopada 2019 roku współpracowała z firmą Independent Digital, gdzie wspierała takie firmy i artystów jak: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Agencja Muzyczna Polskiego Radia, Asfalt Records, Wielkie Joł, Green Star, Rehegoo, MyMusic, Mikromusic, Bass Astral i wielu innych zdobywając doświadczenie w promowaniu różnorodnych gatunków muzycznych.

Master Session skierowane jest do studentów, absolwentów i pedagogów UMFC i odbędzie się via ZOOM. Zainteresowanych proszę o przesyłanie zgłoszeń wyłącznie na adres anna.proszowska-sala@chopin.edu.pl .

Deadline: 20.03.2022 do godz. 15.00.

Serdecznie zapraszam!