Najnowsze z kategorii
-
Letnia sesja egzaminacyjna 2024-2025
29 maja 2025 r.
Powodzenia!Więcej >
-
JM Rektor prof. dr hab. Tomasz Strahl podpisał porozumienie z Warszawską Operą Kameralną, reprezentowaną przez dyrektor dr Alicję Węgorzewską-Whiskerd,
26 maja 2025 r.
które otwiera drogę do współpracy pomiędzy obiema instytucjami.Więcej >
-
Wizyta w UMFC wybitnego producenta i reżysera filmowego Michała Kwiecińskiego,
23 maja 2025 r.
w związku z realizacją filmu "Chopin, Chopin".Więcej >
-
Dzień Dawcy Szpiku w UMFC | 21-23 maja 2025 r.
22 maja 2025 r.
Zarejestruj się i uratuj komuś życie!Więcej >
-
Stanowisko Konferencji Rektorów Uczelni Warszawskich
9 maja 2025 r.
w sprawie tragedii na Uniwersytecie Warszawskim.Więcej >
4 X 2023 r.
Bądź przedsiębiorczy! Weź karierę w swoje ręce!
Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości w UMFC
Droga Studentko, Drogi Studencie,
jeśli marzysz o koncertowaniu, współpracy ze wspaniałymi zespołami, orkiestrami, być może posiadaniu własnej firmy działającej na styku sztuki i biznesu, szkoły, wielu uczniów, nagrywaniu i wydawaniu albumów - będziesz potrzebować wiedzy, szerokiej perspektywy myślenia oraz kompetencji pozwalających na sprawne i dojrzałe funkcjonowanie na rynku muzycznym, a także jego rozwijanie.
W naszej uczelni działa Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości, w ramach którego prowadzone są niezwykle ciekawe i inspirujące zajęcia, dzięki którym:
- zdefiniujesz swoją wizję rozwoju zawodowego i artystycznego,
- stworzysz ofertę artystyczną,
- dowiesz się jak działa rynek przedsięwzięć artystycznych w XXI wieku.
Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości działa przy Kolegium Pedagogicznym UMFC. Zajęcia prowadzone są w ramach przedmiotów fakultatywnych, na które możesz zapisać się TUTAJ https://bit.ly/3RK2HXS
Opisy przedmiotów:
Planowanie Kariery Artystycznej – Wizja i Strategia
To przedmiot, który koncentruje się projektowaniu kariery artystycznej, poprzez wyzwalanie potencjału twórczego, kreatywności, poszerzeniu perspektywy w odniesieniu do własnych i rynkowych możliwości.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych
Ten moduł dotyczy kreatywnego i zarządczego podejścia do tworzenia własnej oferty artystycznej m.in. koncertowej, nagrywania i wydawania płyt, organizacji wydarzeń artystycznych, działalności fundacji artystycznych, oferty edukacyjnej, funkcjonowania zespołów kameralnych i orkiestr.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania Marki Artystycznej
Kurs koncentruje się na planowaniu działań promocyjnych, tak, aby miały sens i pozwalały na stworzenie własnej marki osobistej; zespołu; orkiestry. Obejmuje zagadnienia związane z procesem brandingu, przygotowania zestawu materiałów promocyjnych on-line i off-line, planowaniu działań komunikacyjnych stałych i projektowych oraz przeglądzie możliwości prezentacji i promocji własnych przedsięwzięć artystycznych.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Rola oświetlenia w ekspresji muzycznej
Zajęcia pozwolą w praktyczny sposób poznać współczesne możliwości oddziaływania na odbiorcę za pomocą gry świateł. Studenci zyskają narzędzia niezbędne do szybkiej i precyzyjnej komunikacji z realizatorami oświetlenia, które pozwolą na tworzenie projektów multimedialnych wzmacniających przekaz warstwy muzycznej.
Prowadzenie: Piotr Sochaczewski