13 IV 2023 r.

Sala Sukcesu - BOVSKA

17.04.2023 | ZOOM godzina 10.30

Podczas najbliższej Master Session w Sali Sukcesu, która odbędzie się 17.04.2023 roku o godz. 10.30 na platformie ZOOM  Gościnią Anny Proszowskiej-Sala będzie osoba wyjątkowa - Bovska, czyli Magda Grabowska-Wacławek - wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, performerka, artystka wizualna. 
Studiowała na Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina oraz na Wydziale Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Stypendystka Burg Giebichenstein Hochschule fur Kunst und Design Halle. 
Okrzyknięta jednym z najważniejszych debiutów 2016 roku. Liczba wyświetleń jej materiałów muzycznych i wizualnych na You Tube przekroczyła dziś łącznie 47 mln ! i stale rośnie. 
Wydała 5 studyjnych albumów: Kaktus, Pysk, Kęsy, Sorrento i Dzika. 
Piąty album Dzika ukazał się w 3 marca 2023 roku z takimi singlami jak Dzika, Wielka cisza, Bałtyk czy Ziemia mi się pali. Bovska jest także wydawczynią czterech swoich albumów. 
Ma za sobą występy na najważniejszych festiwalach w kraju: Opener Festival, Orange Warsaw Festival, Slot Art, Fest Festival, Kraków Live, Sopot Top of the Top, czy KFP w Opolu. Była również gwiazdą z Europy na festiwalu Shimokitazawa Sound Cruising w Tokio w 2017 roku. 
Magdalena jest również doceniana na rynku jako artystka wizualna. W 2021 roku odbyła się wystawa indywidualna Bovskiej w ramach Łodź Design Festival, w 2022 wystawa indywidualna w Galerii Elektor w Warszawie. Została uhonorowana wyróżnieniem artNoble 2012 dla osobowości twórczych oraz nagrodą za edytorstwo dla płyty Sorrento w konkursie 30/30 na najlepszą okładkę płytową. 
Teledysk jej produkcji z najnowszym singlem Wielka Cisza otrzymał w 2022 roku nagrodę w konkursie PL Music Video Awards w międzynarodowej kategorii “Ważny przekaz”. 
 
Podczas spotkania będziemy rozmawiać m.in. o tym:
• Od czego zacząć realizację własnej kariery muzycznej?
• Czym jest sukces dla artysty i jak go dzisiaj mierzyć?
• Jak mądrze inwestować swoją energię, czas i pieniądze w rozwój kariery artystycznej?
• Co działa dobrze a co źle na polskim rynku muzycznym i jakie z tego można wyciągnąć konstruktywne wnioski dla siebie?
• Jak promować swoją muzyczną działalność artystyczną? Jakie główne narzędzia i działania sprawdzają się najlepiej?
• Jak projektować swoją trasę koncertową i od czego zależy jej sukces?
• Jaką rolę odgrywa budowanie relacji w procesie rozwoju artystycznego?
• Czy muzyka sama się obroni, czyli czy jest możliwe rozwijanie kariery artystycznej bez przedsiębiorczego podejścia?
Link: https://bit.ly/3IqUWzM