Natalia Ilczuk laureatką IX Przeglądu Altowiolowego im. Tadeusza Goneta
20 grudnia 2024 r.
Więcej >
29 października 2024 r.
Więcej >
5 września 2024 r.
Więcej >
19 sierpnia 2024 r.
Więcej >
23 maja 2024 r.
Więcej >
17 stycznia 2024 r.
Więcej >
4 X 2023 r.
Drodzy świeżo upieczeni Studenci,
czy wiecie, że w naszej uczelni działa Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości?
W ramach centrum prowadzone są niezwykle ciekawe i inspirujące zajęcia, dzięki którym:
Zajęcia prowadzone są w ramach przedmiotów fakultatywnych, na które możez zapisać się TUTAJ: https://bit.ly/3RK2HXS
Opisy przedmiotów:
Planowanie Kariery Artystycznej – Wizja i Strategia
To przedmiot, który koncentruje się projektowaniu kariery artystycznej, poprzez wyzwalanie potencjału twórczego, kreatywności, poszerzeniu perspektywy w odniesieniu do własnych i rynkowych możliwości.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych
Ten moduł dotyczy kreatywnego i zarządczego podejścia do tworzenia własnej oferty artystycznej m.in. koncertowej, nagrywania i wydawania płyt, organizacji wydarzeń artystycznych, działalności fundacji artystycznych, oferty edukacyjnej, funkcjonowania zespołów kameralnych i orkiestr.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania Marki Artystycznej
Kurs koncentruje się na planowaniu działań promocyjnych, tak, aby miały sens i pozwalały na stworzenie własnej marki osobistej; zespołu; orkiestry. Obejmuje zagadnienia związane z procesem brandingu, przygotowania zestawu materiałów promocyjnych on-line i off-line, planowaniu działań komunikacyjnych stałych i projektowych oraz przeglądzie możliwości prezentacji i promocji własnych przedsięwzięć artystycznych.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala
Rola oświetlenia w ekspresji muzycznej
Prowadzenie: Piotr Sochaczewski
20 grudnia 2024 r.
Więcej >
20 grudnia 2024 r.
Więcej >
20 grudnia 2024 r.
Więcej >