15 maja 2025 r.

  • godz. 19:00

Studencka Scena Młodych

Koncert z cyklu „Studencka Scena Młodych”

Wykonawcy – studenci i pedagodzy UMFC Filii w Białymstoku

Łucja Mamla - flet
1/I st. z klasy dr hab. Krystyny Gołaszewskiej, prof. UMFC
mgr Katarzyna Makarska - fortepian

Gabriel Gałażewicz - saksofon
3/Ist. z klasy dr hab. Aliny Mleczko
dr Karina Komendera - fortepian

Aleksandra Tkacz - flet
1/I st. z klasy dr hab. Krystyny Gołaszewskiej, prof. UMFC
mgr Katarzyna Makarska - fortepian

Wiktoria Walesiuk - wiolonczela
2/I st. z klasy dra hab. Romana Hoffmanna, prof. UMFC
dr Magdalena Wolanin-Witek - fortepian                          

Dariusz Thieu-Borkowski - waltornia
2/II st. z klasy mgra Tomasza Czekały
mgr Katarzyna Makarska - fortepian                                        

Kamil Pomykała - saksofon
1/II st. z klasy dr hab. Aliny Mleczko
dr Karina Komendera - fortepian

Michalina Piotrowicz - flet I
Magdalena Sikora - flet II
Paweł Kalata - fortepian
Zespół prowadzony przez dr Annę Misior oraz mgr Małgorzatę Drewnowską

Gabriela Makowska - klarnet
Adrian Orzeł - klarnet
Adrianna Siedlik - fortepian
Zespół prowadzony przez dra Wojciecha Dunaja

Wiktoria Podgrudna - skrzypce
Aleksandra Grabowska - altówka
Wiktoria Babicz - kontrabas
Zespół prowadzony dra hab. Stanisława Kuka, prof. UMFC oraz dra hab. Kamila Łomasko

W programie:
I. Clarke - Deep Blue  na flet i fortepian
R. Muczyński Sonata
Ph. Gaubert - Fantaisie na flet i fortepian
N. Myaskovsky  Sonata a-moll op. 81
R. Strauss - Koncert Es-dur op. 11 na róg i orkiestrę
A. Waignein - Deux Mouvements
Y. Uebayashi - Au dela du temps
I. Kohan - Konzertsuck a la Feidman
J. Mysliveček  - Trio G-dur op. 1 nr. 1 na skrzypce i wiolonczelę w opracowaniu na altówkę i kontrabas

Opieka merytoryczna i dydaktyczna - dr hab. Anna Krzysztofik-Buczyńska
Prodziekan Wydziału Instrumentalno-Pedagogicznego, Edukacji Muzycznej i Wokalistyki w Białymstoku 

Program realizowany we współpracy UMFC i OiFP-ECS

Sala Kameralna ZSM, ul. Podleśna 2. Bilety do nabycia w kasie OiFP.

Zobacz również